Synne til Amerika!

mandag 14. mars 2011

Tomatsuppe middag!

I måren får eg besøk av Julia som eg jobbet på NSB med og dette gleder eg meg veldi til. Julia og en venninne reiser rundt i Asia og no kommer de til Beijing. Så då blir det reunion for to stykk togvertinner som ikkje har sett kverandre siden august! Så i dag har vi hatt vaskehjelp og eg har vasket sengetøy for annledningen. Oj, no hørtes det ut som dette va to aktiviteter som sjeldent skjer her i huset, men altså det er ikkje sååå sjeldent! :P

Og så har vi hatt Toro tomatsuppe til middag, Ingrid og meg sjøl har tatt våre forhåndsregler og handlet stort hos både Toro og Stabburet. Jadda, makan t globetrottere som ikkje klarer seg en uke uten makrell i tomat..


Lekser og tomatsuppe me egg! Fin mandag!
Ellers så va Ingrid og meg sjøl på en liten tur rundt i nabolaget i kveld og fant en park rett der vi bor me masse treningsapparater som vi måtte prøve litt.. Veldi morsomt, men eg kjenner at d helt klart kommer t å ha ganske gangsperr i måren i armene! Dette kan og skyldes den flittige kinesisk studeringen min.... ;)

2 kommentarer: