Synne til Amerika!

lørdag 19. mars 2011

St. Patricks dag! :)

På torsdag va vi veldig klar for storfeiring av Irlands nasjonal dag St. Patricks dag, og stor feiring blei det! Vi begynte aftenen me middag på den japanske restauranten rett ved siden av der vi bor, som e typ 58kuai buffet. Altså en sikker oppskrift på en aften me mye hiv og hoi. Eg hadde invitert de søte koreanske jentene i klassen min som eg litt halv desperat prøver å bli bestevenn me og d va veldi koslig. Det va noen litt kleine øyeblikk i begynnelsen når eg skulle introdusere de til de andre og faktisk ikkje husket navnet på noen av de... Jadda, kjempe kleint va det faktisk. Men til mitt forsvar så har de kjempe vansklige navn og så bytter de på å introdusere seg me sitt engelske, kinesiske og koreanske navn, så d går rett og slett litt i surr for meg. Eg tror det gikk bra tilslutt og eg tror eg fremdeles har en sjangs til å være venner me de!

Ja, eg husker fremdeles ikkje navnet på noen bortsett fra nr to fra venstre; Yuri! :D Og nr 1 fra høgre e meg, Synne.
Etter middagen reiste vi på Helens, fordi eg ikkje ser noe poeng i å gå ut noen andre steder, egentli i hele verden! Eg vet ikkje om dåke har fått det me dåke, men eg e veeeldi gla i Helens. Det var kjempe, kjempe masse folk og veldi gøy. Svenske tøttene forsto godt korfor vi ikkje går noen andre steder og Julia fikk seg en skikkelig Wudaokou-opplevelse me sushi på retur og hele pakken! Alltid veldi morsomt me Helens-nybegynnere..

Karin, meg, Ingrid og Julia
Meg, Ingrid, Julia, Jason, Ahn og Karin.
No har Ingrid tatt meg seg jentene på shopping, de gikk på noen prute smeller den første dagen så det bli nok bra i dag når de har me seg en proff shopper. Det e så veldi koslig å ha besøk og de e så veldi søte og snille at eg vil egentli ikkje at de skal reise videre. Eg kunne godt tenkt meg å hatt Julia og Karin i Beijing hele tiden! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar