Synne til Amerika!

tirsdag 22. mars 2011

Voice recording og soyasaus.

I dag var Ingrid, Cameron og meg sjøl på voice recording, det er sånn at du leser inn ulike ord som skal brukes til ulikt elektronisk utstyr. I dag var det til et fotoapparat så det var ord som typ bildestørrelse, portrett, nattbilder osv. Ganske kjedelig, men fint å tjene penger.. Cameron var før meg og han snakker østlands så damen som skulle sjekke mine opptak ville hele tiden at eg ikkje skulle skarre på r'ene, så Ingrid var ikkje så fornøyd etter å ha ventet veeldig lenge på meg. Men eg har ei tenkt å slutte å skarre på r'ene bare fordi en kineser sier det!

I går va eg på Chaoshifa, den fantastiske dagligvarebutikken me de kjekke stilongsene Ingrid og meg sjøl elsker. Og det fascinerer meg alltid like mye å se på soyasaus utvalget deiras, det e typ 20 meter me ulike typer og merker. På Kiwi'en på Arnatveit har de en typ, og de e ofte tom.

Soyasaus i lange baner!
Tøttene reiste fra oss i dag tidlig og det kjennes rart.. Det er så tomt i leiligheten, og eg har ikkje lenger noen unnskyldning til å sove på sofaen. :P Men no ska eg legge meg nydusjet i nyvasket sengetøy og det ska bli deilig! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar