Synne til Amerika!

lørdag 5. mars 2011

Helg er alltid like fint!

Helg e like nice sjøl me bare to skoledager! I går va rett og slett en litt busy dag me masse som skulle skje både innflytningsfest og bursdagsfeiring. Eg va i min første 17årsdag på veldig mange år, og har funnet ut at 17årsdager blir feiret ganske likt som 23årsdager! Bursdagsbarnet heter Camerun og e en ganske cool type. Moren e norsk, faren e engelsk, men han har vokst opp i Sverige. Så han har en unik evne til å skifte mellom perfekt norsk og svensk og det fascinerer meg veldig. Og så syns eg det e kult at han flyttet t Kina når han va 16, kan ikkje bli ant enn fascinert av det.

Eg har helt glømt å fortelle at eg såg Kamilla og tyven på bursdagen min, Ingrid og meg sjøl har snakket om den filmen kjempe lenge at den ville vi se igjen etter gammalt: Så eg tok ansvar og kjøpte den når eg va hjemme. Det va en ekstrem skuffelse. Hele filmen va kjempe klein, skuespillerene va kleine, dialogene va kleiene alt va rett og slett kleint. Nei, det va ikkje verdt de 99.50 på Playcome altså. Eller kanskje det va det for no vet eg kor dårlig den og slepp å tenke mer på det. Men det ska sies at det va like trist når Sebastian måtte i fengsel, men som i sangen; en dag er jeg fri og da kommer jeg igjen!

Nei, eg må pleie sjukdommen.. Det er e blanding mellom spysjuko og intens svimmelhet, kan ikkje fatte kor det kommer ifra. Blogges! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar