Synne til Amerika!

søndag 27. mars 2011

Overraskelser og sånn.

På torsdag var det vår kanadiske venn Jason sin bursdag.. Han hadde ikkje fortalt til noen av oss at han hadde bursdag, noe som e langt forbi min fatteevne, men har hørt at ikkje alle e like gira for bursdager som eg e.. Søsteren til Jason hadde invitert til suprise party på Pyro, Jason trodde han skulle spise pizza me noen kompiser så han va veldi overrasket når alle var der. Eg tror faktisk det er første gangen eg har vært på overraskelses fest og syns det va veldig spennende!

Burdsdagsbarnet!

Søte jenter drikker frozen margarita!
I det siste har d vært høy study hard party harder faktor, og på fredag kjente eg at dette e eg rett å slett for gammal t, etter moro til langt på natt og opp seks for å gå igjennom lekser før skolen gikk eg på en liten smell på fredag og såg nesten dobbelt eg va så shleten! Men det var gøy så lenge det varte. Så no e d bare study hardest som gjelder! :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar