Synne til Amerika!

onsdag 16. mars 2011

CCTV 音乐!

I dag etter skolen fikk vi tilbud om å være publikk for et musikkprogram på CCTV, som e en forkortelse for Central China Television og e den største tvstasjonen på fastlands Kina. Eg syns dette hørtes grueli gøy ut så meg, ene russeren i klassen, Ahn og Yumi bestemte oss for å være med. Vi tok buss til stedet som visste seg å være en nedlagt rønne, men inne tok d seg opp me masse lyskastere og blinkene lys i ulike farger, nett sånn som eg liker det!

Asian television city.
Vi fikk oss glovesticks og eg blei gira. Dette virket som det kunne bli bra. Men det blei d desverre ikkje, hele programmet handlet om en gammel dame som visstnok va kjempe kjent i Kina for hon va så flink å synge og så va d ulike intervjuer me forskjellige folk hon hadde jobbet me og som hadde vært læreren hennas.

Yumi, Ahn, meg og Krisztina og glovesticken min!
Så etter to timer tok eg mot t meg og spurte om vi kunne gå.. Og d fikk vi! Veldi deilig å komme ut i frisk luft! :D Men det va spennende å få være me på, iallefall en liten stund! Så no gjelder det å følge me søndager framover, klokken 21.30 på CCTV 音乐, kanskje det er mulig å få et glimt av meg i publikum! :P

2 kommentarer:

  1. åh jag och emmy var också på ett CCTV program som publik det är riktigt roligt!

    SvarSlett
  2. Å?Hvilke program då? dette her va ikkje så veldi gøy, masse snakk og lite action! :P

    SvarSlett