Synne til Amerika!

søndag 12. september 2010

你好我的朋友!

I dag e d sundag, d e lekse-lesing og d e uuutroolig varmt så eg trekker tbake at d va begynt å bli kaldere. Lette 35grader og helt blå himmel, faktisk minimalt me forurensing, så no kan eg ligge i sengen min og se på Pengu-plaza. En ganske fantastisk følelse!

På fredag va vi på japansken etter gammalt og d va særs staz! Masse synging, sushi-spising og øl-drikking! Eg har klart å smiske meg inn på japaneren i klassen, som d har vist seg at snakker minimalt me kinesisk og.. Men d kommer seg! Hon va på japansken me oss, og vi boundet som fy på d universelle språket kalt body language. ;) Hon e veeeldi søt og har kjempe store øyne, og vi har avtalt at vi ska sitte sammen me på mandag. Oh yeah! Men eg kjenner d kommer t å bli litt hardt å dumpe min faste nabo Ma Sen (eg vet ikkje ka han heter på engelsk, men kinesisk heter han heste skog, hahah). Etterpå gikk turen t Helens (sjølvsagt) og eg dro me mine nye klassekamerater for å vise de dette fantastiske rike midt i Wudaokou. Alle va like fornøyd, og d gikk hardt nedpå me bucketsene! ;)

I måren ska vi ha diktat fra hele forrige uke og eg kjenner at eg e litt nervøs, så d blir ei noe langt blogg innlegg for eg må lese. Eg må forresten si at eg e litt skuffet over mengden kommentarer på bloggen min som e omtrent null. Kan eg få litt feedback, og peeps d e ei så komplisert å lage seg en google account. Mhm, u heard me.

Så, eg tror d blei d for i dag. 再见!

4 kommentarer:

  1. Hm. Jeg tror du får flere kommentarer hvis du velger å skrive f.eks. norsk eller engelsk i stedet for disse sms-greiene. D e d d går i. Yeah?

    SvarSlett
  2. Menne, d va ei kritikk eg va ute etter. Mer dette høres bra ut, lykke t me japaneren osv. U c? :P

    SvarSlett
  3. Oh. Lykke til med japaneren osv!

    SvarSlett