Synne til Amerika!

tirsdag 7. september 2010

This is my Destination!

Eg har ikkje internettet så mykje de siste dagene og d har skjedd så masse at eg har bestemt meg for å dele d opp i to innlegg, mye fordi at de to tingene eg ska snakke om virkelig ikkje har noe me kverandre å gjøre og fordi eg har to bra overskrifter. ;)

På lørdag var Ingrid, Heiko og meg sjøl på d skeive utestedet Destination. Som den sunne norske ungdom eg er drakk eg ei alkohol, noe eg va svært takksam for fra første øyblikk. D va så mye paljetter, så mye rosa, så mye hud og andre pene ting å se på. Eg har og fått vite en hemmelighet som eg ska dele me dåke; d finnes pene kinesere, de har bare gjemt seg på Destination, går me paljett-vester, gull platåsko og digger Kylie Minouge!!! Ja, eg vet at dette e sjokkerende, eg trodde heller virkeli, viiirkeli ikkje at de fantes. Men jau. Sjøl om kvelden var spennende, og d va helt klart va ukens og kanskje månedens høydepunkt å se de lettkledde asiaterene jokke på polestangen satt eg igjen me en litt bitter følelse(mange har kanskje i dette øyeblikk lyst å minne meg på at d en følelse eg ofte har, menmen, kan ei forandre meg for mye). Eg følte meg litt snytt for alt dette pene som va gjemt inne i et smau av utkant Sanlitun, korfor kan ikkje disse menneskene komme og jokke litt på bardisken på Helens? Og korfor liker de bare kverandre og ikkje oss stakkare me innover tiss som gjerne skulle hatt noe shlekt pent å se på. Korfor e d ikkje legetimt andre steder å bananas t "can´t get you out of my head"? Og korfor selger alle utesteder Evian? D e så ufatteli dårli!!!

Men eg klager ei, kvelden va awesome, mye morsom musikk, d va mye dansing og masse morsomme mennesker. No e d tegnskriving som e neste(really? nei, d e d eg har gjort i hele dag) punkt på agendaen, og når Ingussen kommer tbake me den ny innkjøpte trådløse routeren kommer oppdateringen fra første skoledag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar