Synne til Amerika!

torsdag 16. september 2010

Pysjamasbukser!

De e funnet igjen, tidenes mest fantastiske pysjamasbukser! Rosa, me blomster! D va et sorgens kapitel i livet mitt den dagen eg innså at eg måtte kaste mine gamle pysjamasbukser av typen 10 kuai fra Chaoshifa. Men i dag har eg kjøpt meg nye, and it makes me happy. Eg har og fått tak i noen underbukser i samme mønster, 100% bomull som tar grandma panties på et heeeelt nytt nivå og d e vel ingen tvil om at eg har hamstret et livsforbruk av disse.. At d betyr et liv som evig singel gjør meg ingenting, komfort nivået e rett og slett for høgt! Og eg føler meg mye mer integrert i d kinesiske samfunn når eg går på butikken i pysjamas, eg e nett som en del av lokalbefolkningen, bare me rødt hår og fregner.

Festforberedelsene fortsetter; vi har kjøpt oss nye høgtalere, kjøpt alle de kalde flaskene me Tsingdao på sjappen i nabolaget og laget oss spilleliste på Spotify! :D Oh yeah!

2 kommentarer: