Synne til Amerika!

mandag 20. september 2010

To mandager på rad!

I dag e d mandag på orntli og d betyr kouyu de to siste timene på skolen. Kouyu e snakking og denne damen som eg har i disse timene som ska lære meg å snakke kinesisk e en skikkeli sweetheart. MEN(ja, bevisst me store bokstaver) hon driver å viser oss modell bilder av seg sjøl, ingenting snuski, men lell. Eg vet ikkje om eg syns d e mest morsomt eller trist. Jo, d e nok mest morsomt. For d e typ bilder der hon står å river i stykker ark og så sier hon sånt som; sånn ser eg ut viss dåke ikkje gjør leksene dåkas. Grunnen t at eg forteller dette t dåke e at ingen andre i klassen syns dette e noe å snakke om og eg treng noen å le me, de andre e liksom hele tiden; ååh, hon e så søt osv, osv.. Og eg bare; greit nok d, men kan vi snakke om bildene. Hilarious! Og de bare; ka snakker du om? Mhm, så eg kjenner meg litt aleine.

I dag va tegnene fine og bra og hjernen min hadde tydligvis fornyet klisteret sitt litt fra i går, så d e ei noen hat av kinesisk i dag og eg va tidlig ferdi så eg har fått Facebooket masse og lagt ut bilder. Like it! Og så regner d i dag, og d hjelper veldi på! Og d e typ sånn 23grader så eg kunne gå me jeans og d va nice. Små gleder! Viss dåke kunne sett meg no ville dåke sett meg me henna i livet og vrikking på hoften, d e Ingrid og meg sjøl sin Happy Move. Den blir mye brukt og vi prøver iherdig å lære den videre t alle vi møter, entusiasmen er middels.

No e d nok, eg må søva, klokken e faktisk passert ti og d e way past my bed time!

2 kommentarer:

  1. Haha, men er hun modell på ekte? Kanskje hun er på internet!

    SvarSlett
  2. Eg vet ikkje om hon e på ekte eller om d e noe hon driver me på hobby basis, men eg ska google hon og oppdatere deg viss eg finner noen bilder av Li Laoshi på den store verds weben. ;)

    SvarSlett