Synne til Amerika!

onsdag 22. september 2010

Heia helg midt i uken!

I går va en litt rough day, eg skulle levere inn passet mitt for å få fornyet visumet, sto tre timer i kø der opptil flere mennesker sneik seg forran meg i køen, så eg måtte - va rett og slett tvunget - t å lage en liten scene når en liten amerikansk tøtte sneik seg inn rett forran meg. Eg hadde stått der i to timer, såg ei noe lys i tunnelen, eg hadde vondt i beina, va trøtt og dette gikk ut over over amerikaneren! Og d hele endte me at eg ikkje kunne levere inn  passet grunnet noe som eg ikkje kan gå i detalj i, for d e enno ganske sårt og ikkje ordnet og eg har fri i dag så d gjelder å tenke happy tanker!

No ska vi ut å være turister! Eg lader kamera, og e på Lonely Planet for å finne ut kor vi kan gå. Ingrid og meg sjøl har litt ulik oppfatning av ka som e moro, men eg tror vi har bestemt oss for Houhai. :) Ha en fin dag t oss og dåke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar