Synne til Amerika!

tirsdag 28. september 2010

Pass på passet!

De siste to dagene har eg tilbragt på den norske ambassaden, grunnet pass-greiene. Men no e eg heldigvis et steg nærmere at ting e bra me at eg har fått en lapp der d står at dette e faktisk mitt pass og at d ei min feil at d e ødlagt. Så d blir spennende å se kordan d går i måren når eg ska prøve å levere passet inn på skolen igjen.. Spesielt siden visumet mitt gikk ut for tre dager siden. Så no må alle være greie å krysse fingrene for at eg ikkje blir depotert tbake Norge, for d har eg ei løst t! Men går dette fint, blir alt bra! Eg har søkt på nytt pass i dag som kommer om tre uker, og mannen i bak glasset sa at d va noen av de fineste fingeravtrykkene han hadde sett.

I dag hadde vi tingli på skolen. Og d e hele e blitt tatt på et helt nytt nivå, i dag hadde vi eksempel eksamens-oppgaver og d va helt krise. Eg va heeelt lost, og angsten for denne eksamenen har om mulig blitt enno værre! I kid u not, eg trodde mareritt en hel uke va maks grensen min for angst for noe, men den gang ei. D eneste høgdepunktet va at eg fikk bosse litt me de andre i klassen på slutten av timen, for vi skulle ha diktat og eg måtte velge kem som skulle opp på tavlen og kas tegn de forskjellige skulle ha. D hjalp veldi på stemningen kan du si! :D

Internett e ikkje helt i vigør hos meg fortiden, eg får ikkje HotSpot t å logge seg på og dermed ikkje Facebook. D e ikkje spesielt coolt, men sånn e d. Ingrid har fått t et program, men facebooken e så crappy at d e nesten ikkje e verdt å gå inn. Kanskje like greit når eg tenker meg om, så vert d litt leksegjøring. Ingrid har forresten begynt å gjøre lekser på rommet sitt. D e ganske ukosli å sitte på kvarsitt rom, eg har prøvd å si d t ho, men ho vil ikkje sitte me meg. :/

2 kommentarer:

  1. synne du må ikke ta det personlig! og jeg var ei klar over at du synes det var så ukoselig at jeg gjør lekser på rommet. jeg kommer ut i stuen igjen når du har vasket opp den nå grønne/gule skålen din med noodles i. :D

    SvarSlett
  2. Ingrid, eg sak gjøre d når du tar vekk snusen under bordet. :P

    SvarSlett