Synne til Amerika!

torsdag 2. september 2010

Har det ikkje helt greit.

Eg har gjort d slutt me m tidligare bestevenn; NRK. The motherfu**ing biten av dritt nekter å vise meg den nyeste episoden av Krøniken, og eg tar dette rett og slett dårli. Eg mistenker at d e fordi eg ikkje har norsk ip-adresse og eg kan rett og slett ikkje fatte kordan statskanalen kan være så diskriminerende! Eg e sjokkert me tanke på kor mange millioner d norske folk betale i lensens kvert år og likevel e d klin umulig for en stakkars normann i d stor utland å få se de tre siste episodene av krøniken! TRE EPISODER e alt eg ber om. Uansett, d e slutt. Eg hadde gledet meg helt siden forrige mandag t å se d, og no gidd eg ikkje mer. Når eg kommer hjem ska eg begynne å switche fra 4 og ikkje 1. Så kan de bare ha d så godt.

Fremdeles særs rolig på action og spenningsfronten her i Midtensrike. Eg måtte her hinkvelden, etter en heller fuktig kveld på byn, innse at kinesisken min e litt rusten. Eg sto på butikken på vei hjem og skulle kjøpe en lighter og d eg mente, at the time, va tidenes dummeste butikk-dame skjønte ikkje litt ka eg sa. Eg begynte å bli ganske irritert, hon begynte å bli enno mer irritert der eg sto og sa at eg ville ha en lighter og ho sa de ikkje hadde, men eg visste jo at de hadde d. D de ikkje hadde og d eg faktisk spurte om va om eg kunne få et askebeger. Ja, d hele gikk litt i surr for meg og eg va særs flau når eg oppdaget dette. Men eg fikk meg lighter og kunne traske lykkeli hjem me en velfortjent rift i sjøltilliten. :P

Ellers så har d vært noen lyspunkt; Helens har bygd ut og blitt huge, Andy har komt tbake og e like fantastisk som alltid, Ingrid har møtt en vampyr noe eg finner utroli morsomt , vi har funnet en kafe å henge på rett ved siden av der vi bor og vi har endeli fått nok penger t å betale hele husleien og e ferdi me d! Happy!

Men no e d over og ut for denne gang, på søndag før vi internett i leiligheten og d ska bli sweet. Gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar