Synne til Amerika!

søndag 26. september 2010

Mangel av tittel på innlegg.

Så dette har jo uten tvil vært tidenes helg! Lørdagen startet 08.30 me prøve på skolen som vi EI hadde fått vite om. Eg fikk angst, svettet, men følte t når d hele var over at sluttresultatet ikkje va d værste og eg greier ikkje å spare på d; 89%! Hell yeah, eg e smart! Veldi, veldi fornøyd. Så klapp på skulderen t meg! Eg kjenner at noen av mine bekymringer e blitt en liten tiny bit mindre, men ei noe verdt å snakke om, og den god damn tingli eksamen henger fortsatt som en svart sky over hodet mitt.. Men uansett, eg e flink i tegnskriving og lever litt på den! Iallefall fram t i måren og d min tur t å skrive diktaten på tavlen.

Dagen på lørdag fortsatte me at Ingrid og me sjøl rett og slett hadde fått litt "la duzi" og hadde shuttle traffik fram og tbake fra toalettet. Men vi kostet på oss Maccen Delivery og resten av sesong 7 av Entourage, så d va ikkje sååå gale! Alt i alt vil eg faktisk si at stemningen i heimen va hakket over bra. D va den ikkje for naboene som eg har nevnt tidligere. De har d ikkje bra, ho grin, eller meir skrik, eller en hærlig blanding. Eg vet ikkje.

Over t noe helt ant, som eg nett kom på at eg ville dele; gutten/mannen i klassen min som kommer fra Saudi Arabia e en litt spennende mystisk type som eg etter lørdag e litt intriged på å bli bedre kjent me. Han har nemlig bil og e veldi god i kinesisk og mindre flink i engelsk. D ska ikkje så mye t for at eg vil bli venn me noen her nede, stort sett dårlige engelsk kunnskaper og litt over gjennomsnittet kinesisk kunnskaper. Så en bil kommer som en veldi bonus. Og så kommer han fra Saudi Arabia. Og så kan han ikkje skrive latinske bokstaver, og d e ganske morsomt. Eller han tror han kan d, men d e ser bare ut som arabisk rabbel for oss andre. Men eg har tenkt å sette inn støte, spørre han om ett eller ant. D e allti han og meg som kommer først på skolen så då kan eg utnytte den, vanligvis, pinlige tausheten t å bygge et vennskap. Eg ska se i måren. Kanskje.


I dag var Ingrid og meg sjøl ute på en liten kveldstur på jakt etter middag, og då fant vi tiiidenes dumplings sted rett ved siden av campus, maten har helt fantastisk og lacation va awesome! Når du kom inn på stedet va kjøkkenet først og vi satt me d første bordet som va vendt mot kjøkkenet og så såg vi rett ut i gaten. Og d va så masse folk, biler, sykler, mopeder, lyder og lukter. Og d va som å være i Kina på orntli. Fantastisk sted, og d e heller ikkje feil me middag t 5kr. Og d har vært mer ekte Kina liv på oss i dag. Vi har hatt besøk! Av 5 uniformerte politimenn, for å sjekke passene våre. Ingrid hadde ikkje passet sitt for ho har levert d inn for fornying av visum, så d va et lite øyeblikk litt kaos ute i gangen vår, men d ordnet seg.

Ellers vil eg avslutte blogginnlegget me noen få ord t mine foreldre. Mor og far, korfor adopterete dåke meg ikkje til Korea ved fødselen, eg vil så gjerne være en koreaner. Alle de coole kidza på skolen e koreaner! Far, ka jobber du egentli me, så langt når eg ska introdusere familien min i klassen sier eg at du ikkje har jobb og alle lærerene syns veldi synd på meg. Mor, slutt å vær så grueli føveten (ja, du vet ka eg snakker om).

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar