Synne til Amerika!

onsdag 15. september 2010

Nok ein fin dag!

Dagen min startet ikkje så veldi bra når eg presterte å ødlegge flip flop'en min på skolen og måtte tussle hjem på barfoten og va helt svart under beina når eg kom hjem. Tydligvis e d d du får for 15 kuai. :/ Men så tok d hele seg veldi opp når Ingrid og meg sjøl fant en ny favoritt restaurant nett der vi bor, og dette e stort! Eg har hatt veldi hjemlengsel t Wudoakou og Hua Qing Yia Yuan siden vi flyttet her. DET ER (den var til deg Mathias) ei like mye å velge mellom når d kommer t mat, d vi har funnet som har vært noe har vært en halv-pjusken vestlig kafe som vi mistenker at gav Ingrid matforgiftning me sin seafood curry og en kinesisk sjappe me ekstremt høgt lydnivå. Men nok om disse, d nye stedet fant vi bare helt tilfeldi når vi var ute og skulle klage på den nye telefonen min IGJEN(ja, det hele e en lang historie som eg ikkje vil gå inn på for eg kjenner at eg blir veldi sint bare av å snakke om d). Og så iallefall, når vi gikk der og sullet i gatene og prøvde å finne ut ka vi skulle spise t middag og prøvde enno mer å unngå å gå hjem for å fortsette på leksene, så lå den der. Full me kinesere og oransje tallerkener. Og de hadde tidenes beste nudler, og siden eg vil si at eg e sjølverklært ramen ekspert e dette ei noe liten sak. D e d beste måltidet eg har spist siden februar og Mathilde og eg lagde pinnekjøtt! Og hele festen t den lette sum av 9 kuai, altså 8,5 (ja, eg va nett inne og sjekket me Finn sin valutakalkulator så dåke sku få den eksakte summen). D e ei t å tru, nett på sio tå der me bur! :D :D

Og i måren e d torsdag, og etter d e d fredag og på fredag e den store dagen. Så mye bra, sååå mye bra!

1 kommentar:

  1. :D. Jeg er nevnt i en blogg. Folk bør blogge oftere om meg.

    SvarSlett